به‌روزرسانی‌های بورسیه بین‌المللی La Trobe 2023

تغییراتی در بورسیه بین‌المللی دانشگاه La Trobe ایجاد شده است

تغییراتی در بورسیه بین‌المللی دانشگاه لاتروب استرالیا ایجاد شده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. برنامه بورسیه دانشگاه بسیار موفق بوده و همچنان یک محرک مهم در جذب افراد موفق برای تحصیل در La Trobe است.

بروزرسانی بورسیه دانشگاه لاتروب استرالیا

در به‌روزرسانی‌های جدید در 1 اکتبر 2023، بورسیه تحصیلی بین‌المللی این دانشگاه به «بورسیه تحصیلی La Trobe High Achiever» تغییر نام می‌دهد و معیارهای واجد شرایط بودن و پیشنهادات درصدی زیر قابل‌اعمال خواهد بود:

تغییرات بورسیه دانشگاه لاتروب 2023
  • WAM یک نمره میانگین ​​است که ارزش امتیاز و اعتبار موضوعاتی را که شما گذرانده‌اید، در نظر می‌گیرد. این امتیاز بر اساس نمره واقعی همه موضوعات تکمیلی در دوره شما در هر زمان معین است.
  • Amount میزان بورسیه در نظر گرفته‌شده است.

در ادامه، این بورسیه تحصیلی از ترم دوم تحصیل در دانشگاه La Trobe، همان‌طور که قبل از COVID-19 بود، دوباره اعمال خواهد شد. این بدان معناست که دانشجویان باید هزینه سپرده کامل (معادل هزینه ترم اول) را برای پذیرش پیشنهاد خود در دانشگاه La Trobe بپردازند.

دانشجویانی که پیشنهاد بورسیه‌ای خود را قبل از 1 اکتبر 2023 دریافت کرده‌اند، با نرخ تعیین‌شده در نامه پیشنهادی مورد استقبال دانشگاه برای ثبت‌نام قرار خواهند گرفت، بنابراین لطفاً هرگونه درخواستی را در اسرع وقت ارسال کنید.

این بورسیه فقط به دانشجویان بین‌المللی با هزینه کامل و بدون حمایت که در یکی از پردیس‌های دانشگاه لاتروب برای تحصیل در استرالیا درخواست داده‌اند، ارائه خواهد شد.

 

منبع: latrobe.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

پیشنهاد میشود این مطالب را هم بخوانید:

معرفی دانشگاه لاتروب استرالیا

دانشگاه ها در استرالیا

 

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button