پذیرش و ویزای تضمینی استرالیا

اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی استرالیا، تضمینی

پذیرش و ویزای تضمینی استرالیا

گروه اعزام دانشجوی آریا به واسطه 19 سال تجربه و تخصص در اعزام دانشجو به خارج و نماینده رسمی بسیاری از دانشگاه‌های استرالیا از 24 تا 31 شهریور، پذیرش و ویزای تحصیلی استرالیا را برای متقاضیان به صورت تضمینی و با مبلغ ویژه اخذ خواهد کرد.
برای بررسی شرایط و مدارک کافیست نام و شماره تماس خود را در فرم وارد کرده و ارسال کنید.
مشاوران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

این شرایط شامل مقطع دکترا نمی شود.

کمپین ویزای تضمینی

"*" indicates required fields

الزامی
الزامی
الزامی
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

در صورتی که پاسخ سوالات شما در ادامه، نبود با ما تماس بگیرید.

منظور از ویزای تضمینی استرالیا چیست؟

اگر در مدت زمان کمپین برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی با گروه آریا قرارداد ببندید، دریافت پذیرش و ویزای شما تضمین شده خواهد بود. یعنی اینکه اگر با احتمال بسیار کمی گروه آریا موفق به اخذ ویزای شما نشود، مبلغ قرارداد با کسر 10% بابت هزینه های اداری به شما عودت داده می شود.

مراحل قرارداد ویزای تضمینی چگونه است؟

 از 24 تا 31 شهریورماه نام و شماره تماس خود را در فرم این صفحه ارسال کنید تا مشاوران ما با شما تماس گرفته و شرایط اولیه شما را بررسی کنند. در صورتی که شرایط شما مورد تایید مشاوران گروه آریا باشد قرارداد پذیرش و ویزای تضمینی بین شما و گروه آریا منعقد شده و پرونده شما تشکیل و به جریان خواهد افتاد.

چرا به گروه آریا اعتماد کنم؟

گروه آریا بیش از 19 سال است که در زمینه اعزام دانشجو با مجوز وزارت علوم فعالیت می کند و در این سالها بیش از 5000 ویزای موفق را برای متقاضیان دریافت کرده است. همچنین این موسسه به عنوان نماینده رسمی دانشگاه های استرالیا در ایران در طول دوران فعالیت خود توانسته است روند اخذ پذیرش برای متقاضیان ایرانی را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهد.

منظور از ویزای تضمینی همراه چیست؟
متقاضی تحصیل در استرالیا به شرط اخذ ویزای تحصیلی می تواند برای دریافت ویزای همراه نیز درخواست دهد. ویزای همراه شامل همسر و فرزند متقاضی می شود.  همراه ( همراهان) با این ویزا می توانند در استرالیا مشغول به کار شوند. در صورتی که همراه (همراهان) دانشجو در مدت زمان کمپین با موسسه قرارداد ببندند، شرایط تضمین برای ایشان هم اعمال خواهد شد.

ویزای تضمینی استرالیا شامل چه مقاطع تحصیلی می شود؟

امکان استفاده از این ویزا برای مقاطع  دبیرستان، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا خواهد بود.

آیا امکان انتخاب شهر و دانشگاه برای متقاضی امکانپذیر است؟

بله، مشاوران ما درخواست شما را با شرایط و مدارک شما بررسی کرده و در این زمینه به شما مشاوره خواهند داد. در این مشاوره با توجه به شرایط و مدارک شما، امکان پیشنهادهای بهتری برای دانشگاه و شهر تحصیل نیز وجود دارد.

 

نام و شماره تماسم را از طریق فرم این صفحه و یا شبکه های اجتماعی ارسال کردم ولی هنوز با من تماس گرفته نشده، چه اقدامی انجام دهم؟

مشاوران ما با تمامی متقاضیان براساس الویت ثبت اطلاعات، تماس خواهند گرفت. لطفا منتظر تماس آنها باشید. در صورتی که چند روز از ثبت اطلاعات شما گذشت و تماسی دریافت نکردید، در ساعات اداری با شماره 88240445 021 تماس بگیرید.

 

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button